۱۵ روز پیش

نکات و دستور پخت پاستا میگو به روش رستورانی و با طعمی بی نظیر

نکات و دستور پخت پاستا میگو به روش رستورانی و با طعمی بی نظیر

پاستا میگو یکی از غذاهای سنتی و خوش طعم آشپزی ایتالیایی به شمار می آید که با استفاده از طیف گسترده ای از مواد اولیه و ترکیبات متنوع تهیه می شود. در این نوشتار، خوانندگان محترم می توانند با دنبال کردن آموزش جامع و مرحله به مرحله طرز تهیه پاستا میگو که در ادامه ارائه شده است، مهارت های آشپزی خود را در این زمینه توسعه داده و این غذای خوشمزه را در منزل آماده نمایند.

مواد اولیه

مواد لازممقدار مواد
پاستا۴۰۰ گرم
میگو۳۰۰ گرم
پیاز۱ عدد
سیر۳ حبه
فلفل دلمه ای قرمز۲ عدد
پنیر پارمزان½ پیمانه
خامه صبحانه۲ قاشق غذاخوری
کره۲۰ گرم
نمک، فلفل سیاه، روغن زیتونبه مقدار کافی

پاستا میگو به روش رستورانی و با طعمی بی نظیر

مرحله 1

برای تهیه پاستا میگو به روش رستورانی، ابتدا فر را روی دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد قرار می دهیم و اجازه می دهیم کاملاً گرم شود. سپس پوست پیاز و سیر را جدا کرده، آن ها را می شوییم و به ۴ قسمت تقسیم می کنیم.

مرحله 2

در این مرحله، فلفل دلمه ای را می شوییم و به همان شکل به ۴ قسمت تقسیم می کنیم. پیاز، سیر و فلفل دلمه ای را در سینی فر به صورت پخش می ریزیم. سپس مقداری نمک، فلفل سیاه و روغن زیتون روی آن ها می ریزیم.

مرحله 3

حال اجازه می دهیم سبزیجات درون فر رست شوند. پس از آن، سینی را از فر خارج کرده و سبزیجات را درون غذاساز می ریزیم. مواد را میکس می کنیم تا ترکیب و یکدست شوند، سپس درون یک تابه مناسب می ریزیم.

مرحله 4

در ادامه، خامه صبحانه و پنیر پارمزان را به پوره فلفل دلمه ای اضافه کرده و مخلوط می کنیم. در یک تابه جداگانه، کره را ذوب می کنیم و سپس میگو را به آن اضافه کرده و تفت می دهیم تا کاملاً سرخ و جمع شوند.

مرحله 5

پس از آن، میگوی پخته شده را به مخلوط سس اضافه می کنیم. در قابلمه ای جداگانه، آب را به جوش می آوریم و پاستا را درون آن می ریزیم تا کاملاً پخته شود. پاستای پخته شده را درون آبکش می ریزیم و به سس اضافه می کنیم.

مرحله 6

در نهایت، پاستا را با سس مخلوط کرده و درون ظرف مورد نظر می ریزیم. سپس روی آن را با پنیر پارمزان و برگ ریحان تزئین کرده و سرو می کنیم. نوش جان!