۲۰ روز پیش

نکات و دستور پخت پنینی مرغ به روش رستورانی و با طعمی بی نظیر

نکات و دستور پخت پنینی مرغ به روش رستورانی و با طعمی بی نظیر

پنینی مرغ یکی از انواع ساندویچ های خوشمزه و محبوب ایتالیایی است که به عنوان یک غذای بین المللی شناخته شده است. این ساندویچ لذیذ و پرطرفدار، ترکیبی از نان تست شده، گوشت مرغ، پنیر و سایر افزودنی های خوشمزه را در خود جای داده است. برای فراگیری آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پنینی مرغ، خوانندگان گرامی می توانند به ادامه این مطلب در وبلاگ کدبانو مراجعه نمایند.

مواد اولیه

مواد لازممقدار مواد
سینه مرغ۳۰۰ گرم
پیاز۱ عدد درشت
فلفل سبز۲ عدد
سیر۲ حبه
فلفل دلمه ای½ فلفل دلمه ای
کنسرو قارچ۱ قوطی
رب گوجه فرنگی۱ قاشق غذاخوری
خیارشور½ پیمانه
سس هزار جزیره۳ قاشق غذاخوری
پنیر ورقه ای۱ بسته
نان برگربه مقدار کافی
زردچوبه، پودرسیر و پاپریکابه مقدار کافی
فلفل سیاه و نمکبه مقدار کافی

پنینی مرغ به روش رستورانی و با طعمی بی نظیر

مرحله 1

برای تهیه پنینی مرغ خوشمزه و سئو دوستانه، ابتدا سینه مرغ را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم. سپس پیاز را با دندانه های درشت رنده می کنیم. یک تابه مناسب را روی حرارت ملایم قرار داده و مقداری روغن مایع به آن اضافه می کنیم.

مرحله 2

در ادامه، پیاز را به تابه اضافه کرده و تفت می دهیم تا سبک و شیشه‌ ای شود. سپس سیر را به صورت نگینی ریز خرد کرده و به تابه اضافه می کنیم. زمانی که عطر سیر آزاد شد، سینه مرغ خرد شده را به تابه اضافه می کنیم.

مرحله 3

سپس مقداری زردچوبه به تابه اضافه کرده و تفت می دهیم تا سینه های مرغ تغییر رنگ پیدا کنند. در ادامه، فلفل دلمه ای ریز خرد شده را به تابه اضافه کرده و به تفت دادن ادامه می دهیم تا فلفل دلمه ای و مرغ کاملا پخته و نرم شوند.

مرحله 4

زمانی که مرغ کاملا پخته شد، کنسرو قارچ را به تابه اضافه کرده و تفت می دهیم. سپس رب گوجه فرنگی را به همراه پودر سیر، پاپریکا و فلفل سیاه و نمک به تابه اضافه کرده و به تفت دادن ادامه می دهیم تا رب گوجه فرنگی و ادویه ها سرخ شوند.

مرحله 5

در انتها، پنینی مرغ را با پنیر پیتزا و خیارشور سرو می کنیم. توجه داشته باشید که از نمک بیش از حد استفاده نکنید. سپس نان برگر را از وسط به دو قسمت تقسیم کرده و روی یکی از قسمت‌های آن مقداری سس می مالیم.

مرحله 6

حالا مقداری از مواد مرغی را روی نان ریخته و با خیارشور خرد شده تزیین می کنیم. سپس یک پنیر گودا روی مواد گذاشته و نان دیگر را روی آن قرار می دهیم. در ادامه، دستگاه گریل را روشن می کنیم تا به خوبی گرم شود.

مرحله 7

در نهایت، پنینی های مرغ را درون دستگاه گذاشته و اجازه می دهیم به مدت ۴ تا ۵ دقیقه درون دستگاه بماند تا دو طرف شان گریل شوند. پس از گذشت این زمان، پنینی های مرغ را از دستگاه خارج کرده و درون ظرف مورد نظر می چینیم. نوش جان