۲۱ روز پیش

نکات و دستور پخت تست مرغ پنیری به روش خانگی و با طعمی بی نظیر

نکات و دستور پخت تست مرغ پنیری به روش خانگی و با طعمی بی نظیر

تست مرغ پنیری یکی از انواع غذاهای خوشمزه و پرطرفدار دسته فست فودی ها محسوب می‌شود که با ترکیب مواد اولیه متنوع و با کیفیت بالا تهیه می‌گردد. این غذای اشتهاآور و خوشمزه دارای طرفداران زیادی در میان علاقه‌مندان به فست فودها می‌باشد. در ادامه، با هدف آشنایی کامل‌تر خوانندگان گرامی با نحوه تهیه تست مرغ پنیری، آموزش مرحله‌به‌مرحله و جامع طرز تهیه این غذای خوشمزه در وبلاگ کدبانو ارائه خواهد شد.

مواد اولیه

مواد لازممقدار مواد
سینه مرغ۲۰۰ گرم
ساقه کرفس۱۰۰ گرم
پیاز۱ عدد
جعفری۲ قاشق غذاخوری
تخم مرغ۲ عدد
سیر۱ حبه
سس خردل۱ قاشق غذاخوری
گردو۲ عدد
کرهبه مقدار کافی
پنیر گودابه مقدار کافی
نان تستبه مقدار کافی
پنیر لبنه یا خامه ایبه مقدار کافی

تست مرغ پنیری به روش خانگی و با طعمی بی نظیر

مرحله 1

برای تهیه یک تست مرغ پنیری خوشمذق و سئو-دوستانه، ابتدا سینه مرغ را همراه با نمک، فلفل سیاه و سیر در آب جوشان قرار داده تا کاملاً پخته شود.

مرحله 2

سپس پنیر خامه ای را از یخچال خارج کرده و به دمای محیط رسانده و جعفری و ساقه کرفس را خرد می کنیم.

مرحله 3

تخم مرغ ها را نیز به مدت 20 دقیقه آبپز کرده و همراه با گردو به مخلوط اضافه می کنیم. پنیر خامه ای را با اندکی روغن زیتون مخلوط می کنیم تا بافت آن باز شود.

مرحله 4

هنگامی که سینه مرغ پخته شد، آن را ریش ریش کرده و به مخلوط اضافه می کنیم. سپس روی نان تست، لایه ای از پنیر گودا قرار داده و مخلوط مرغ پنیری را روی آن می ریزیم و گوجه فرنگی اضافه می کنیم.

مرحله 5

در نهایت، روی گوجه فرنگی را با پنیر گودا پوشانده و نان تست را در تابه چرب شده با کره سرخ می کنیم. این تست مرغ پنیری خوشمزه و سئو-دوستانه آماده است.