یک ماه پیش

نکات و دستور پخت سالاد روسی به روش مجلسی و با طعمی بی نظیر

نکات و دستور پخت سالاد روسی به روش مجلسی و با طعمی بی نظیر

سالاد روسی یکی از انواع سالادهای خوش طعم و شناخته شده در سطح بین المللی است که با استفاده از مجموعه متنوعی از مواد اولیه و ترکیبات مختلف تهیه می شود. این سالاد جزو محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع سالادها در میان طیف وسیعی از علاقه مندان به غذاهای خوشمزه و متنوع محسوب می شود. برای آشنایی با نحوه تهیه کامل و مرحله به مرحله این سالاد لذیذ، همراه وبلاگ کدبانو باشید.

مواد اولیه

مواد لازممقدار مواد
هویج۱ عدد
کالباس۵۰۰ گرم
خیارشور۲۵۰ گرم
سیب زمینی۵۰۰ گرم
کنسرو نخود فرنگی۲ قاشق غذاخوری
شوید تازهبه اندازه کافی
سس مایونزبه اندازه کافی
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

سالاد روسی به روش مجلسی و با طعمی بی نظیر

مرحله 1

برای تهیه سالاد روسی خوشمزه و سئو-دوستانه، ابتدا سیب زمینی ها را در یک قابلمه مناسب قرار داده و به اندازه کافی آب اضافه می کنیم. سپس قابلمه را روی حرارت متوسط قرار می دهیم تا سیب زمینی ها بپزند.

مرحله 2

زمانی که سیب زمینی ها پخته شدند، آنها را از قابلمه جدا کرده و اجازه می دهیم کاملا خنک شوند. سپس پوست سیب زمینی ها را جدا کرده و به صورت مکعبی متوسط خرد می کنیم و درون یک کاسه مناسب می ریزیم.

مرحله 3

در ادامه، کالباس و خیارشور را به صورت نگینی ریز خرد کرده و به همراه نخود فرنگی به کاسه اضافه می کنیم. سپس پوست هویج را جدا کرده و با دندانه های درشت رنده، رنده کرده و به کاسه اضافه می کنیم.

مرحله 4

در صورت تمایل، می توانید هویج را آب پز کرده و به صورت نگینی خرد کرده، سپس به کاسه اضافه کنید. در ادامه مقداری سس مایونز را به همراه مقداری فلفل سیاه و نمک به کاسه حاوی مواد سالاد اضافه می کنیم.

مرحله 5

سپس سالاد را با قاشق به آرامی زیر و رو می کنیم تا سس به خورد مواد سالاد برود. در ادامه مقداری شوید خشک به کاسه اضافه کرده و روی کاسه را با سلفون می پوشانیم، سپس به مدت ۱ تا ۲ ساعت درون یخچال می گذاریم.

مرحله 6

در نهایت، پس از گذشت این مدت، زمانی که مزه ها با هم ترکیب شدند، سالاد را از یخچال خارج کرده و سرو می کنیم. نوش جان