یک ماه پیش

نکات و دستور پخت میلک شیک قهوه کافی شاپی با طعمی بی نظیر

نکات و دستور پخت میلک شیک قهوه کافی شاپی با طعمی بی نظیر

میلک شیک قهوه یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین انواع نوشیدنی‌های بین‌المللی به‌شمار می‌رود که به‌طور گسترده در کافه‌ها و اماکن عمومی سرو می‌شود. این نوشیدنی به‌دلیل طعم لذیذ و ترکیب منحصربه‌فرد قهوه و بستنی، محبوبیت فراوانی در میان مشتریان دارد. در ادامه، با همراهی وبلاگ کدبانو، آموزش کامل و مرحله‌به‌مرحله طرز تهیه میلک شیک قهوه را مشاهده خواهید کرد تا بتوانید این نوشیدنی خوشمزه را در منزل نیز تهیه و لذت ببرید.

مواد اولیه

مواد لازممقدار مواد
اسپرسو یا قهوه ترک۱ شات
بستنی وانیلی۴ اسکوپ
سس شکلات۱ قاشق غذاخوری
شیر سرد⅓ فنجان
خامه صبحانهبه مقدار کافی

میلک شیک قهوه کافی شاپی با طعمی بی نظیر

مرحله 1

برای تهیه یک نوشیدنی لذیذ و خوشمزه میلک شیک قهوه، ابتدا اسپرسو یا قهوه ترک را با بستنی وانیلی، سس شکلات و شیر سرد در یک بلندر یا غذاساز ترکیب و مخلوط می کنیم تا مواد کاملاً ترکیب و یکدست شوند.

مرحله 2

سپس یک لیوان مناسب انتخاب کرده و دیواره های آن را با مقداری سس شکلات تزئین می کنیم. سپس میلک شیک قهوه را درون لیوان می ریزیم و خامه صبحانه را با چنگال هم می زنیم.

مرحله 3

در مرحله بعد، زمانی که بافت خامه صبحانه از هم باز شد، آن را به آرامی روی میلک شیک قهوه قرار می دهیم. در ادامه، مقداری سس شکلات و پودر قهوه را به عنوان تزئین روی خامه صبحانه می ریزیم.

مرحله 4

در نهایت، می توانید غلظت میلک شیک را با تغییر مقدار شیر به سلیقه خود تنظیم کنید. اگر مقدار شیر را کاهش دهید، میلک شیک غلیظ تر و با قوام بیشتری می شود، و با افزایش مقدار شیر، میلک شیک شل تر خواهد شد. لذت ببرید!