۲ ماه پیش

نکات و دستور پخت پیتزا صبحانه ساده و فوری با طعمی بی نظیر

نکات و دستور پخت پیتزا صبحانه ساده و فوری با طعمی بی نظیر

پیتزای صبحانه یکی از انواع پیتزاهای محبوب و متنوع در میان غذاهای بین المللی محسوب می‌گردد. این نوع از پیتزا با استفاده از طیف گسترده‌ای از مواد اولیه و ترکیبات مختلف تهیه می‌شود. در ادامه، با همراهی وبلاگ کدبانو، آموزش کامل و مرحله به مرحله روش تهیه این نوع پیتزای خوشمزه به صورت مفصل ارائه خواهد شد.

مواد اولیه

مواد لازممقدار مواد
سیب زمینی۳ عدد بزرگ
فلفل دلمه ای سبز و قرمز۱ عدد
پنیر پیتزابه اندازه کافی
سوسیس۴ عدد
نمک و فلفل قرمزبه مقدار کافی
فلفل سیاه، آویشن و پاپریکابه مقدار کافی

پیتزا صبحانه ساده و فوری با طعمی بی نظیر

مرحله 1

برای تهیه پیتزای صبحانه ساده، ابتدا پوست سیب زمینی ها را جدا کرده و آنها را با دندانه های ریز رنده می کنیم. سپس سیب زمینی ها را از صافی رد می کنیم تا آب اضافی آنها گرفته شود.

مرحله 2

پس از آن، مقداری نمک، فلفل قرمز، فلفل سیاه، آویشن و پاپریکا به سیب زمینی ها اضافه کرده و آنها را مخلوط می کنیم تا طعم دار شوند. سینی فر را با روغن مایع چرب کرده و سیب زمینی ها را درون آن پهن می کنیم.

مرحله 3

در ادامه، روی سیب زمینی ها را با پنیر پیتزا می پوشانیم. فر را روی دمای 200 درجه سانتی گراد قرار داده و اجازه می دهیم کاملا گرم شود. در این حین، فلفل دلمه ای را می شوییم و به صورت نگینی ریز خرد می کنیم.

مرحله 4

سپس کاور سوسیس را جدا کرده و آنها را به صورت ورقه ای نازک برش می زنیم. فلفل دلمه ای خرد شده را به صورت پخش روی پنیر پیتزا ریخته و ورقه های سوسیس را روی آن قرار می دهیم.

مرحله 5

در نهایت، پیتزا را طبقه وسط فر قرار داده و به مدت 20 دقیقه می پزیم تا کاملا آماده شود. در صورت نداشتن فر، می توان این پیتزا را روی گاز و در تابه نیز درست کرد.

مرحله 6

در این حالت، مواد را به همان ترتیب درون تابه چیده و آن را روی شعله پخش کن با حرارت ملایم قرار می دهیم تا به طور کامل بپزد. در نهایت، پیتزا را همراه با سس دلخواه سرو می کنیم.