۲ ماه پیش

نکات و دستور پخت سالاد خیار و تربچه به روش مجلسی و با طعمی بی نظیر

نکات و دستور پخت سالاد خیار و تربچه به روش مجلسی و با طعمی بی نظیر

سالاد خیار و تربچه یکی از انواع سالادهای مقوی و لذیذی است که با ترکیب مواد غذایی متنوع و ساده قابل تهیه است. این سالاد سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان هایی است که برای سلامت بدن بسیار مفید می باشند. با پیروی از دستورالعمل های مرحله به مرحله آموزش داده شده در این وبلاگ، می توانید این سالاد خوشمزه را به راحتی در منزل آماده کنید و از طعم و مزه منحصر به فرد آن لذت ببرید.

مواد اولیه

مواد لازممقدار مواد
خیار۴ عدد
تربچه۱ دسته
آواکادوو یا سیب۱ عدد
شوید۴ شاخه
پیازچه۱۰ شاخه
ماست۱ لیوان
سس مایونز½ قاشق غذاخوری
سیر۲ حبه
عسل۱ قاشق مرباخوری
سرکه۱ قاشق مرباخوری
فلفل سیاه۱ قاشق چایخوری
نمکبه مقدار کافی

سالاد خیار و تربچه به روش مجلسی و با طعمی بی نظیر

مرحله 1

برای تهیه سالاد خیار و تربچه خوشمزه، ابتدا خیار و تربچه را شسته و به صورت حلقه ای نازک خرد می کنیم. سپس آنها را در یک کاسه مناسب قرار می دهیم. سپس سیب را به صورت نگینی درشت خرد می کنیم.

مرحله 2

در ادامه، پیازچه را به صورت ریز خرد کرده و به همراه سیب به کاسه اضافه می کنیم. برای تهیه سس ماست، سیرها را با دندانه های ریز رنده می کنیم.

مرحله 3

سپس ماست را با سس مایونز، سیر رنده شده، عسل، سرکه، فلفل سیاه و مقداری نمک در یک کاسه مناسب مخلوط می کنیم تا سس یکدست شود. این سس را به کاسه سالاد اضافه می کنیم.

مرحله 4

در این مرحله، مواد سالاد را با کمک دو قاشق به خوبی زیر و رو می کنیم تا سس به خورد مواد سالاد برود. در نهایت، سالاد را به مدت یک تا دو ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا مزه ها با هم ترکیب شوند. نوش جان